четверг, 30 апреля 2015 г.

Учасниця шоу «Уральські пельмені» народила дівчинку.

28 квітня о 9.45 учасниця шоу «Уральські пельмені» Ілана Юр'єва народила доньку. Дівчинку назвали Діаною.


«Мені завжди подобалося ім'я Діана. Коли запропонувала чоловікові так назвати нашу доньку, він не став заперечувати. Пізніше стала думати над іншими іменами, мені подобалися Агнія, Амелія. Але ми вирішили, що подивимося на дівчинку і тоді визначимося з ім'ям. У підсумку народилася Діана», – розповіла Ілана Юр'єва.

Новоспеченим мамі і татові подарували багато подарунків: іграшки, одяг, постільна білизна. Шанувальники актриси теж не залишилися осторонь – дізнавшись про таку важливу подію, буквально завалили свою улюбленицю подарунками, одна з прихильниць надіслала маленькій Діані соску з кристалів Swarovski.

Ілана планує годувати Діану грудьми, принаймні у найближчі 3-4 місяці, до початку нових зйомок у шоу «Уральські пельмені.

«Я вважаю, що немає нічого краще і корисніше для маленької дитини, ніж материнське молоко, тому свою доньку я буду годувати сама, – поділилася Ілана Юр'єва. Мама і дочка почувають себе добре і готуються до виписки.